گوگل گلاس هم به Android Wear مجهز خواهد شد

 

google-glass-Android-Wear

 یکی از بزرگ ترین نقاط عطف سخنرانی امروز در کنفرانس  Google I/O، سیستم نوتیفیکیشن و تعاملات جدید Android Wear بود که برای محصولات پوشیدنی ساخته و طراحی شده است. این حدس را از پیش می زدیم که تمامی ساعت های هوشمند مجهز به این سیستم جدید خواهند شد، اما شرکت گوگل اعلام کرد که عینک گوگل گلاس نیز قرار است از سیستم استاندارد پوشیدنی Android Wear پشتیبانی نماید.


Android Wear پلتفرم جدید گوگل است که بواسطه آن، گجت های پوشیدنی (علی الخصوص ساعت های هوشمند و گوگل گلاس) خواهند توانست با اسمارت فون ها و تبلت های اندروید در تعامل و ارتباط باشند.

این استاندارد بر پایه 3 نوع اصلی از نوتیفیکیشن ها ساخته شده است. این ایده بدین گونه است که اطلاعات می تواند دریک چشم به هم زدن وارد ساعت هوشمند شما شده و کمک کند تا مدت زمان میان دریافت اطلاعات مورد نظر خود مانند مسیرهای رستوران نزدیک خود را ذخیره نمایید. یک سالی می شود که گوگل گلاس وارد بازار شده است و تا کنون API ها و طراحی اپلیکیشن مخصوص به خود را داشته است، ما استانداردهای طراحی کنونی آن، این بار در کنار استاندارد جدید Android Wear موجود خواهد بود.

این کار درحالی که به کاربران گوگل گلاس اجازه می دهد تا از فناوری منسجم تر و بهتری بهره مند شوند، به هر دو دستگاه اجازه می دهد تا در راهی واحد، با اسمارت فون ها و تبلت های خود در ارتباط باشند. هم گوگل گلاس و هم ساعت های هوشمند پاور شده با سیستم Android Wear همچنین طراحی اپلیکیشن خود را نیز پشتیبانی خواهند نمود. بدین وسیله کاربران همچنان می توانند اپلیکیشن های مختص دستگاه را بدون نیاز به دستگاه مادر، اجرا کنند. واضح است که شرکت گوگل در تلاش است تا تجربه محصولات پوشیدنی خود را برای کاربران اندرویدی واحد و یکپارچه سازد، حتی اگر این دستگاه ها در اشکال و ابعاد مختلفی باشند.

تنها مشکلی که باقی می ماند این است که همگی این دستگاه ها قرار است چگونه با یکدیگر هارمونی و انسجام داشته باشند. چنانچه بر روی دستگاه خود، نوتیفیکیشنی را دریافت می کنید، آن نوتیفیکیشن بر روی ساعت هوشمند و یا عینک گوگل گلاس شما نشان داده خواهد شد؟ دریافت حجم زیادی از نوتیفیکیشن در طول روز هم ممکن است کمی آزار دهنده باشد. شرکت گوگل هنوز روشی را برای اولویت دهی به نوتیفیکیشن ها در میان دستگاه ها هنگام استفاده از سیستم Android Wear اتخاذ نکرده است.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گجت ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 7 تير 1393برچسب:, | 1:43 | نویسنده : C A R B O N |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • ستاره مادرید